Poznate tisti občutek, ko si v polno zaseden, ura je malo čez 15h, vračaš se iz službe, skočiš v trgovino, nato po otroka v vrtec. In takrat, ti zazvoni telefon, klicni center zavarovalnice. Iz vljudnosti se oglasiš, pa te kar ne pusti do besede. Znano?
Pretekli teden se mi je to zgodilo kar 3x. Vedno so me klicali popoldan, ko imam že tako malo časa. Že pred časom, sem ci začela številke shranjevati, zato točno vem, kdaj me kliče klicni center katere od zavarovalnic. In se takrat niti ne oglasim več. Včasih pa kličejo tudi iz kakšne nove zavarovalnice ali celo iz osebne številke. In takrat me dobijo nepripravljeno. Enkrat so me klicali, ko sem šla ravno iz vrtca. Otrok malo siten, cel dan se nismo videli, ima veliko za povedati, na drugi strani pa gospod, ki noče slišati, da me zavarovanja ne zanimajo. Kar naenkrat se slišim, da potrdim dogovorjeno uro za sestanek. Sploh ne vem kdaj jo je izsilil iz mene. Vem, da je klicni center njihova služba, pa vendar sem besno kot ris.
Čez 2 dni se z otroci igramo popoldan v parku. Ravno tečem za žogo in ponovno zvoni telefon. Neznana številka. Oglasim se in ponovno klicni center ene od zavarovalnic. Spet ponuja enako stvar kot tisti pred dvema dnevoma. Povem, da imam že vse urejeno in ne potrebujem nič. Tega sem se malo lažje otresla.
Potem pa se zgodi v nedeljo zvečer. Ponovno klicni center ene od zavarovalnic. Oziroma sploh ni bila zavarovalnica, ampak neka družba, ki dela za zavarovalnice. Verjetno je klicni center, ki samo pridobiva termine za različne zavarovalne agente. Že to, da me kličejo v nedeljo, me je razkurilo, da o uri sploh ne govorimo. Gospodično na drugi strani sem prav pošteno nahrulila, da so že tretji, k ime ta teden kličejo za popolnoma enako stvar in kje za vraga so dobili mojo telefonsko številko in naj jo takoj brišejo iz njihove evidence. Ta klicni center me ne bo več klical.